koszty wysyłki

koszty wysyłkipłatności online

Kontakt

e-mail

Skontaktuj sie przez Skype z obsluga Aloes zdrowie i uroda dystrybutor Aloe Vera Forever


22 219 55 59


698 285 906

Autoryzowany Dystrybutor Forever Living Products

Przemysław Pikul
ul.Burtnicza 4/84
33-100 Tarnów
nr regon 356679622

Warszawa, Poznań, Katowice, Sosnowiec, Kraków, Tarnów, Nowy Sacz, Bochnia, Gdańsk, Bielsko Biała, Cieszyn, Łódz, Piotrkow Trybunalski

Otyłość, nadwaga, odchudzanie

Home » Artykuły » Otyłość, nadwaga, odchudzanie

Otyłość, nadwaga, odchudzanie


Co to jest otyłość , nadwaga. Jak korzystnie stracić na wadze by zyskały nasze zdrowie i uroda.

Otyłość to stan, którego główną cechą jest nadmiar tkanki tłuszczowej - jakościowy (rozrost komórek) lub ilościowy (zwiększenie liczby komórek). Otyłość powoduje spadek jakości życia szkody poniesie zarówno nasze zdrowie jak  i uroda.

Otyłość może być wrodzona, a także nabyta wskutek błędnego sposobu żywienia i stylu życia.

Na nawyki jedzeniowe ogromny wpływ ma środowisko. Osoba z odziedziczonymi tendencjami do nadwagi może je zmienić, jeśli posiada samodyscyplinę to znaczy, gdy potrafi zmienić swoje nawyki dzięki sile woli lub stosuje pomocnicze techniki, jak hipnoza lub autohipnoza.


Sytuacje, które powodują przyspieszenie rozwoju otyłości

FIZJOLOGICZNE

  • ciąża
  • menopauza
  • różne choroby
  • nieprawidłowe leczenie żywieniowe
  • siedzący tryb życia

PSYCHOLOGICZNE

  • lenistwo
  • małżeństwo
  • problemy w pracy
  • problemy małżeńskie
  • problemy społeczne
  • nowe czynności
  • kompensacyjne uzyskiwanie gratyfikacji
  • stres

SPOŁECZNE

  • postępujemy tak jak wszyscy w naszym środowisku
  • reklama
  • problemy socjoekonomiczne


Jak często powinno się sprawdzać wagę?

Nie sprawdzaj wagi każdego dnia. Waga może się zmienić z dnia na dzień z wielu powodów. Zaleca się kontrolowanie wagi raz w tygodniu.
Sprawdzaj wagę zawsze o stałej porze, ponieważ waga zmienia się w zależności od tego, czy ważysz się przed czy po posiłku, przed czy po pójściu do toalety. Upewnij się również, czy ważysz się zawsze w tym samym ubraniu.


Jakie skutki niosą ze sobą nadwagaotyłość

  • Problemy z układem sercowo-naczyniowym (stwardnienie tętnic)
  • Dolegliwości żołądkowo-jelitowe
  • Zaburzenia przemiany materii i funkcjonowania gruczołów
  • Podatność na powstanie guzów
  • Mechaniczne problemy w kościach i stawach
  • Torbiele, krosty, rozstępy i cellulitis
  • Zaburzenia układu nerwowego
  • Zaburzenia seksualne
  • Bezpośredni wpływ na cukrzycę, nadciśnienie i dnę moczową
  • Skrócenie długości życia
  • Kłopoty z oddychaniem
  • Zapalenie żył, przepukliny
  • Zmiany w wątrobie i pęcherzyku żółciowym
  • Dolegliwości nerek


Prawidłowa Waga (w kg) w zależności od wysokości i struktury kości 

    MĘŻCZYŹNI  

WZROST (M) 

 BUDOWA CIAŁA

    DROBNA        ŚREDNIA       MOCNA

1,55

1,57

1,60

1,62

1,65

1,67

1,70

1,72

1,75

1,77

1,80

1,82

1,85

1,87

1,90

 56,7-59,9      58,0-61,0     61,3-65,4

 57,6-60,0      59,0-62,6     62,2-66,7

 58,5-62,2      60,0-63,5     63,0-67,6

 59,5-62,2      60,8-65,0     64,0-69,0

 60,0-63,0      61,7-65,8     65,0-70,3

 61,3-64,5      63,0-67,2     66,3-72,0

 62,2-65,4      64,5-68,6     67,7-73,9

 63,0-66,7      65,8-70,0     69,0-75,0

 64,0-67,6      67,2-71,2     70,3-76,7

 65,4-69,0      68,5-72,6     71,7-78,5

 66,7-70,3      70,0-74,5     73,0-74,5

 68,0-71,7      71,2-75,8     75,0-81,7

 69,5-73,5      73,0-77,6     76,7-84,0

 70,8-75,0      75,0-79,5     78,5-85,5

 72,6-76,9      76,7-81,2     80,8-88,0


     KOBIETY 

WZROST (M) 

 BUDOWA CIAŁA

    DROBNA        ŚREDNIA       MOCNA

1,42

1,44

1,47

1,50

1,52

1,55

1,57

1,60

1,62

1,65

1,67

1,70

1,72

1,75

1,79

 44,5-48,5       47,7-52,2    51,8-56,7

 45,0-49,0       48,5-55,0    52,6-57,6

 45,5-50,0       49,5-54,5    53,5-59,0

 46,0-51,0       50,5-55,5    55,0-60,0

 48,5-52,8       51,8-56,7    56,3-61,7

 49,5-53,5       53,0-58,0    57,6-63,0

 50,0-55,0       54,5-59,5    59,0-65,0

 51,3-56,3       55,8-60,2    60,0-66,3

 52,7-57,6       57,2-62,2    61,7-68,0

 54,0-59,0       58,5-63,5    63,0-69,5

 55,4-60,0       60,0-65,0    64,5-71,2

 56,7-61,7       61,3-66,3    65,8-72,6

 58,0-63,0       62,6-67,6    67,2-74,0

 59,5-64,5       64,0-69,0    68,5-75,4

 60,8-65,2       65,4-70,3    70,0-76,7


 

 

 

Kontroluj swoje wymiary

Kiedy zmniejszasz wagę, wtedy wymiary twojego ciała mogą zmieniać się nieproporcjonalnie, deformując figurę zdarza się to zazwyczaj gdy nie wykonujesz odpowiednich ćwiczeń. Kremy redukujące takie jak zaprezentowane na naszej stronie, mogą być bardzo pomocne w zmniejszaniu wymiarów określonych części ciała.

Pamiętaj, że w celu prawidłowego i harmonijnego obniżenia wagi należy:
a) zmienić postępowanie, to znaczy przyzwyczajenia i postawy
b) odpowiednio się odżywiać
c) posiadać odpowiedni plan ćwiczeń fizycznych

Ćwiczenia powinny być wykonywane codziennie. Wybierz ćwiczenia, które dobrze dotleniają płuca, jak aerobik, marsz, pływanie, rytmiczne ruchy, jazda na rowerze itp.


ILOŚĆ KALORII SPALANYCH W CIĄGU GODZINY PRZY WYKONYWANIU RÓŻNYCH CZYNNOŚCI

Dane dla osoby o wadze 70 kg.

Wspinaczka górska .......... 665
Jazda na rowerze .............. 460
Aerobik (taniec) ................. 490
Koszykówka ....................... 830
Siatkówka .......................... 310
Kręgle ................................. 100
Marsz .................................. 336
Jedzenie ............................. 100
Spanie ................................ ..75 ( tą czynność lubię najbardziej )
Zakupy ................................ 185 ( a tą czynność lubi najbardziej moja żona )
Tenis ................................... 470
Sprzątanie mieszkania ..... 125
Ćwiczenia jogi ................... 255

Pomoże to przyjąć holistyczne, całościowe postępowanie w walce z otyłością.

ĆWICZENIA POMAGAJĄ

  • Przezwyciężyć stres i zapewnić dobre samopoczucie, ponieważ podczas wykonywania ćwiczeń wytwarzane są mózgowe endorfiny, powodujące dobry nastrój i euforię
  • Uzyskać lepszy stan zdrowia i samopoczucia przez dotlenianie organizmu
  • Zwiększać elastyczność mięśni i stawów
  • Wyeliminować tkankę tłuszczową i zwiększyć masę mięśniową
  • Zwiększyć pojemność płuc i wzmocnić serce

Spalanie tłuszczu jest ważnym powodem wykonywania ćwiczeń. W tłuszczu jest zmagazynowana energia, potrzebna do zaspokojenia wymagań organizmu w czasie głodu, np. w czasie marszu czy długotrwałego wysiłku fizycznego.

3300 kalorii to równowartość 500 g tłuszczu


ILE KILOGRAMÓW WAGI CHCESZ STRACIĆ

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Nie można schudnąć w ciągu jednego dnia; to wymaga czasu. Tkanki mają pamięć, która powoduje, że ciało powraca do poprzedniej wagi. Badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych wykazały, że potrzeba 5 dni na 0,45 kg, żeby zmienić ten wzorzec. Utrata 10,5 kg wymaga 120 dodatkowych dni, by osiągnąć stabilność tej nowej wagi.

Wielką pomoc stanowią technika autohipnozy i ćwiczenia wyobraźni, ponieważ pomagają zmienić nawyki żywieniowe, ćwiczyć codziennie i uzyskać pozytywne nastawienie by osiągnąć założony cel.

Codziennie przypominaj sobie zdanie: T Y L K O   D Z I S I A J, w ten sposób Twój entuzjazm będzie ciągły i żywy.

PODCZAS JEDZIENIA ZAWSZE MIEJ NA UWADZE, ŻE:

Kalorie dostarczone organizmowi minus kalorie, które są spalane = nagromadzony tłuszcz
3300 kalorii = 500 gramów tłuszczu

WAŻNE WARUNKI I POSTAWY, GDY CHCEMY STRACIĆ NA WADZE

  • Zmiana w sposobie jedzenia. Stwórz prawidłowe nawyki poprzez zmianę stylu życia i ćwiczenia
  • Jedzenie jest przyjemnością, ale nie jedyną. Znajdź inne przyjemności, które odciągną cię od jedzenia.
  • Lenistwo jest stanem, który prowadzi jedynie do jedzenia. Nigdy nie bądź leniwy.
  • Przygotuj się psychicznie do przyjmowania lub składania wizyt.
  • Naucz się samokontroli. Nie używaj odwiedzin jako wymówki usprawiedliwiającej spożywanie dodatkowych kalorii. Noś ze sobą owoce i zastępuj nimi deser.
  • Nie pozwalaj, by nachodziły Cię myśli o jedzeniu. Soki trawienne wytwarzają się, gdy myślisz o jedzeniu lub na jego widok.
  • Przyjmij zasadę, że powinieneś jeść wyważone posiłki i liczyć przyjmowane kalorie.
  • Kupuj zawsze jedzenie jakiego potrzebujesz, np. owoce i warzywa. Miej zawsze wypełnioną nimi lodówkę.
  • Naucz się relaksować i uspokajać w każdym momencie.
  • Rozwijaj siłę woli i zaufanie do siebie, że możesz osiągnąć cel. Wzmacniaj wolę pewnością i powtarzaniem TAK - MOGĘ !!!
  • Wbij sobie w pamięć, że nadwaga jest bardzo szkodliwa dla zdrowia i dobrego samopoczucia.
  • Powtarzaj to sobie w ciągu dnia tak, by mogło stymulować nowy sposób odżywiania.
  • Nie czuj się winnym z powodu przejścia na specjalną dietę.

Rozpoznaj przyczynę swojej otyłości, która przeważnie kryje się za:

  • nadmiernym stresem
  • lenistwem lub znudzeniem
  • naciskaniem rodziny lub przyjaciół
  • niską samooceną
  • konfliktami emocjonalnymi lub psychicznymi

By zmniejszyć otyłość konieczne jest obniżenie konsumpcji tłuszczu, zwłaszcza pochodzenia zwierzęcego oraz węglowodanów, cukrów i mąki. Mimo że składniki te zawierają dużo kalorii, niewielka ilość powinna być przyjmowana.

Odżywianie powinno być oparte na warzywach, owocach i ziarnach, ponieważ w nich znajduje się największa ilość witamin i błonnika, potrzebnych organizmowi do odpowiedniego utrzymania metabolicznych i trawiennych funkcji.


PROGRAM ODŻYWCZY NA BAZIE ODŻYWCZYCH KOKTAJLI Z BŁONNIKIEM

( UWAGA: PRZED ROZPOCZĘCIEM TEGO LUB KAŻDEGO INNEGO PROGRAMU UTRATY WAGI, NALEŻY SKONSULTOWAĆ SIĘ Z LEKARZEM )

Ponieważ wielu ludziom posiadającym rzeczywistą nadwagę nie udało się schudnąć, wiele instytutów badawczych podjęło badania mające na celu wyjaśnienie tego. Badania doprowadziły do odkrycia nowej metody obniżenia wagi, która oferuje osiągnięcie lepszego stanu zdrowia i bardziej satysfakcjonującego stylu życia.

Dieta z błonnikiem jest nie tylko nowym sposobem kontroli wagi, ale także sposobem zachowania zdrowia przy dostarczeniu codziennej wymaganej porcji witamin i składników mineralnych, kiedy jest przyjmowana ze szklanką chudego mleka. Program ten jest całkowicie bezpieczny i skuteczny.

Jedną z największych korzyści stosowania koktajlu ( FOREVER LITE - uniwersalna odżywka ), jest to że oprócz aminokwasów, witamin i minerałów zawiera również wysokiej jakości białka oraz błonnik. Są to niektóre z najlepszych znanych człowiekowi naturalnych składników potrzebnych do skutecznego funkcjonowania układu trawiennego oraz do odpowiedniego odżywiania organizmu.

Na rynku jest wiele gotowych produktów. Należy być ostrożnym i sprawdzić u lekarza, czy składniki zawarte w tych odżywczych koktajlach są odpowiednie dla Ciebie.

Program dietetyczny, który proponujemy, jest łatwy do wykonania i czyni utratę wagi, odchudzanie doświadczeniem łatwym, przyjemnym i korzystnym.

Pomysł zjadania smacznego, ubogiego w kalorię trzeciego posiłku oraz codzienny zestaw nie forsownych ćwiczeń fizycznych wzmacnia ten program jeszcze bardziej, czyniąc dietę z błonnikiem skuteczną metodą kontroli wagi i osiągnięcia zdrowia.

SKŁAD KOKTAJLU
Program dietetyczny z błonnikiem nie jest dietą, którą podejmuje się nagle, a która męczy już po niedługim czasie. Został zaprojektowany jako smaczny i odżywczy substytut posiłku i ma za zadanie dostarczyć odpowiednią ilość białek o wysokiej jakości, aminokwasów, węglowodanów, błonnika, multiwitamin, multiminerałów, co pozwala w przyspieszony sposób na redukcję i eliminację tłuszczów, bez utraty w tym samym czasie silnej tkanki mięśniowej.

JAK DZIAŁA PROGRAM DIETETYCZNY
Dwa posiłki dziennie zastępowane są przez napój zrobiony z odżywczego koktajlu z błonnikiem Forever Lite oraz przez 60 dodatkowych gramów miąższu Aloe Vera rozpuszczonego w soku lub wodzie. Aloe vera oprócz witamin i minerałów takich jak wapń oraz enzymów koniecznych do procesów trawiennych, zawiera 17 aminokwasów, które są niezbędną częścią białek.

By pracował żołądek oraz jelita należy spożywać codziennie normalny trzeci posiłek o niskiej zawartości kalorii.

Zaleca się jak w każdym programie dietetycznym, który ma być skuteczny - regularne wykonywanie ćwiczeń fizycznych przynajmniej 30 minut dziennie.

Zalecane jest również picie 8 do 10 szklanek wody dziennie, by pobudzić procesy trawienne.


Warto również zaopatrzyć się w Forever Garcinia Plus - kapsułki z naturalnym kwasem HCA i pikolinianem chromowym.

Forever Garcinia Plus redukuje apetyt, ponieważ organizm z pomocą HCA zwiększa glukogenezę (przemianę węglowodanów w glukozę) i skuteczność produkcji energii co znajduje wyraz w zmiejszeniu apetytu. Wspomaga odchudzanie.
Przyspiesza metabolizm, co z kolei powoduje szybsze spalanie tłuszczu i węglowodanów ( utleniając je i zamieniając w energię)

Węglowodany są przetwarzane w glukozę, surowiec do pozyskiwania energii przez organizm, za pomocą procesu trawiennego i enzymów. Glukoza nie wykorzystana natychmiast do uzyskania energii, przechowywana jest w formie cząsteczek glikogenu w wątrobie i tkance tłuszczowej.

Odkryto, że kiedy nagromadzenie glikogenu jest nadmierne, wątroba i tkanka mięśniowa są przepełnione, cząsteczki glukozy znajdujące się we krwi są przetwarzane w tłuszcz i cholesterolpoprzez serię przemian. W jednej z ostatnich przemian używany jest enzym zwany liazą cytrynianową. Działanie HCA prowadzi do powstrzymania go od współdziałania przy produkcji cholesterolu.

Co ważne, proces ten następuje nie wcześniej niż po całkowitym uzupełnieniu zapasów glikogenu. Uzupełnienie zapasów powoduje wysłanie sygnału do podwzgórzowego regionu mózgu, który przekazuje informacje, że glukoza nie jest potrzebna; i tym samym, większa ilość pokarmu. Skutkiem tego jest uczucie sytości i spadek apetytu.

WAŻNE - Diety tej nie powinny stosować kobiety ciężarne lub karmiące. Jeśli to konieczne należy ją stosować tylko pod ścisłym nadzorem lekarskim.


Przeczytaj również o innym PROGRAMIE ODCHUDZAJĄCYM CLEAN 9 opartym na oczyszczających organizm właściwościach miąższu aloesowego oraz odżywce Forever Lite i przyspieszającym metabolizm Forever Garcinia Plus.


 

 

aloes zdrowie i uroda